Summer of Soul (...or, When the Revolution Could Not Be Televised)
Ahmir "Questlove" Thompsonin ylistetty esikoistyö on väkevä ja koskettava dokumenttielokuva – musiikkia ja historiaa yhdistävä tarina kertoo vavahduttavasta tapahtumasta, joka juhlisti mustien historiaa, kulttuuria ja muotia.