Suutele minua jäähyväisiksi
Lesken uutta avioliittoa haittaa hänen kuolleen miehensä suorapuheinen haamu. Elokuva sai inspiraationsa vuoden 1978 elokuvasta Dona Flor ja hänen kaksi aviomiestään.
James Caan on steppaava kummitus. Jeff Bridges on elossa oleva täytetty paita. Yhdessä he ovat oiva vastapari Sally Fieldille, naiselle, joka on jäänyt miesten väliin tässä ratkiriemukkaassa yliluonnollisessa temmellyksessä. Aavemainen hauskanpito alkaa, kun Kay Villano on naimassa viikon päästä vakavan tri Rupert Bainesin, ja kutsumaton vieras ilmestyy paikan päälle. Kayn kuollut mutta hienostunut aviomies Jolly. Kayn tilannetta pahentaa se, että kukaan muu ei näe tai kuule Jollya kuin hän. Taivaalliset kepposet jatkuvat loputtomasti, kun nämä kolme supertähteä taistelevat hauskasti outona loputtomana kolmikkona, jolla on herkulliset, uudet ulottuvuudet.