Swing Kids – Rytmin kapinalliset
On vuosi 1939, ja Natsi-Saksa on julistanut sodan vapautta vastaan ja vaatii nuorisoaan mukautumaan. Tämä on inspiroiva ja vahva tarina siitä, miten voi löytää rohkeutta taistella sen puolesta, mihin uskoo.