Syyllinen
Lahjakas puolustusasianajaja joutuu sulavapuheisen playboy-asiakkaansa, jota syytetään murhasta, manipuloimaksi.
Rebecca De Monray ja Don Johnson saavat yleisön rillit huuruun tässä ihokarvat pystyyn nostavassa, viettelevän seksikkäässä trillerissä. De Monray esittää seksikästä ja lahjakasta puolustusasianajajaa, joka pelaa voittaakseen ja yleensä voittaakin. Hän tapaa vertaisensa, kun hän edustaa playboyta (Don Johnson), jota syytetään rikkaan vaimonsa murhasta. Kun tämä viehättävä asianajaja lumoutuu asiakkaansa vastustamattomasta charmista, hän huomaa joutuneensa keskelle miehen viettelevää, psykologista valheiden verkkoa, josta ei voi laillisesti paeta. Pian hän pelkää joutuvansa miehen seuraavaksi uhriksi. Ensimmäisestä käänteestä lähtien tämä trilleri on mukaansatempaava ja jännittävä leffa, joka huipentuu sensaatiomaisesti. Älä missaa tätä!