TÄHTIEN SOTA Uudet Yodan aikakirjat - Hyökkäys Coruscantiin
Luke Skywalker tietää, että on vain yksi keino pysäyttää Imperiumin hyökkäykset: rohkea hyökkäys Coruscantiin Holokronien palauttamiseksi.