TÄHTIEN SOTA Uudet Yodan aikakirjat - Pako Jeditemppelistä
Yoda ja Obi-Wanin aave päättävät, että on aika tuoda viimeinen Jedi-holokroni piilosta, mutta he muistelevat ensin Imperiumin alkuaikoina tekemäänsä ryöstöä vapauttaakseen holokronit temppelistä.