Taken 3
Bryan Mills (Liam Neeson) lavastetaan hänelle tärkeän henkilön murhasta, ja hän joutuu turvautumaan "erityisiin taitoihinsa" vielä viimeisen kerran jäljittääkseen oikean tappajan ja saadakseen kostonsa.
Liam Neeson palaa entisenä hallituksen agentti Bryan Millsinä, jonka elämä järkkyy, kun hänet lavastetaan hänelle tärkeän henkilön murhasta. Mill saa peräänsä ovelan komisarion (Forest Whitaker) ja joutuu turvautumaan "erityisiin taitoihinsa" vielä viimeisen kerran vältelläkseen viranomaisia, jäljittääkseen oikean tappajan ja suojellakseen hänelle nyt ainoaa tärkeää asiaa – perhettään.