Taking Care of Business
Elämät kääntyvät päälaelleen, kun johtaja menettää arvokkaimman omaisuutensa vangille. Kun nämä erikoiset vastakohdat lopulta tapaavat, seuraa unohtumaton komediallinen yhteentörmäys.