Taped
Tässä trillerissä Johan ja Saar yrittävät viimeisen kerran pelastaa avioliittonsa lähtemällä lomailemaan yhdessä Buenos Airesiin. He lupaavat tyttärelleen kuvata loman videokamerallaan. Mutta kun he vahingossa kuvaavat julman murhan, heidän on paettava henkensä edestä.