The Artist
Hollywood, 1927. George Valentin on mykkäelokuvien tähti, joka vaikuttaa elävän siunattua elämää. Äänielokuvien tulo ajaa Georgen unholaan, alkoholin pariin ja köyhyyteen. Nuoren avustajan Peppy Millerin suosio taas ampaisee pilviin. Elokuva kertoo näiden kahden yhteen kietoutuvan kohtalon tarinan.