The Bible
Vanhan testamentin suurimmat tarinat tuodaan valkokankaalle uskomattoman kattavasti ja voimakkaasti tässä kansainvälisessä elokuvassa, joka kuvaa 1. Mooseksen kirjan 22 ensimmäistä lukua. Tämä on hämmästyttävä tarina ihmisen synnystä, hänen lankeemuksestaan, selviytymisestään ja voittamattomasta uskostaan tulevaisuuteen. Aloituksen kosmisesta kaaoksesta aina läpitunkevaan viestiin toivosta ja pelastuksesta, tämä on elokuva-alan monumentaalinen saavutus.