The Brave Little Toaster to the Rescue
Kun Leivänpaahdin ja muu porukka ystävystyvät eläinsairaalan leikkisten eläinten kanssa, he saavat pian tietää, että heidän uudet kaverinsa aiotaan lähettää koelaboratorioon. Yhteistyön ja yhdistyneen jännitteen avulla he lähtevät hupaisaan yhteiseen pelastustehtävään vapauttaakseen kaikki eläimet, mukaan luettuna fiksu apina Sebastian ja huolehtiva emokissa pentuineen.