The Counselor
Michael Fassbender, Brad Pitt, Cameron Diaz, Javier Bardem ja Penélope Cruz loistavat toiminnantäyteisessä trillerissä, jonka on ohjannut visionääri Ridley Scott ja käsikirjoittanut ylistetty Cormac McCarthy. Väärien henkilöiden oikein kohtelemisesta tunnettu ovela asianajaja (Fassbender) sekaantuu petolliseen huumekauppaan ansaitakseen rahaa nopeasti. Hän kuitenkin tajuaa pian, että kaiken saaminen voi johtaa kaiken menettämiseen.