The Dominican Dream
Tämä dokumentti kertoo Dominikaanisesta tasavallasta tulleista maahanmuuttajista 80- ja 90-lukujen New Yorkissa nähtynä rakastavan perheen kautta, jonka nuorimmasta pojasta, Felipe Lopezista, tuli tilastojen ykköspelaaja lukiokoripallon saralla. Häntä kutsuttiin "Dominikaanilaiseksi Michael Jordaniksi". Aluksi hän oli maahanmuuttajasankari, sitten hänet hylättiin amerikkalaisena epäonnistujana. Felipe Lopez löysi lopulta onnensa, ei koripalloilijana vaan miehenä, joksi hänen olikin tarkoitus tulla.