The Favourite
Kuningatar Annen ja hänen läheisen ystävänsä Lady Sarahin välejä uhkaa uusi palvelija, joka punoo juonen palatakseen aristokraattisille juurilleen. Elokuva sijoittuu 1700-luvun Englantiin.