The King's Man
Joukko historian hirveimpiä tyranneja ja rikollisneroja lyöttäytyy yhteen juoniakseen sodan, joka hävittäisi miljoonia ihmisiä. Yhden miehen on kamppailtava aikaa vastaan pysäyttääkseen heidät. Elokuvassa The King's Man nähdään, miten ensimmäinen itsenäinen tiedustelupalvelu sai alkunsa.