The Liberty Story
Walt Disney esittää näyteltyä ja animoitua draamaa Amerikan historiallisesta vapaustaistelusta. Sisältää katkelman ”Salaliiton sankarit” -elokuvasta, jossa kuvataan Bostonin teekutsuja ja Concordin taistelua. Sen jälkeen nähdään lyhytelokuva ”Ben ja minä”.