The Marine
Entinen merijalkaväen erikoisjoukkojen komentaja jahtaa julmia timanttivarkaita, jotka nappasivat hänen vaimonsa.
WWE-mestari John Cena dominoi merijalkaväen mies John Tritonina. Kun vaara uhkaa, Triton on yleensä toiminnan keskipisteessä eikä hän noudata sääntöjä! Kun hänet vapautetaan armeijan palveluksesta Irakista kotiin, häikäilemättömät jalokivivarkaat kidnappaavat Tritonin kauniin vaimon Katen (Kelly Carlson). Varkaita johtaa ilkeä tappaja (Robert Patrick)! Tritonin on taisteltava pelastaakseen vaimonsa ja käytettävä voimakkainta asettaan, itseään!