The New Mutants
Tässä jännittävässä, toiminnantäyteisessä elokuvassa, joka perustuu MARVEL-sarjakuviin, viisi erityiskykyjä omaavaa nuorta joutuu hoidettavaksi salaiseen laitokseen — jonka on määrä pelastaa heidät heidän voimiensa aiheuttamilta vaaroilta. Pian selviää, että heidän eristämisensä on osa paljon isompaa taistelua hyvän ja pahan voimien välillä!