The Olympic Elk
Tule seuraamaan kanadanhirvien matkaa niiden ylittäessä vuoristotietä talvikodistaan Washingtonin Olympusvuoren alaosista sen korkeiden huippujen hedelmällisille laidunmaille. Nuoret emot tekevät parhaansa suojellakseen vasojaan saalistajilta, ja nuoret urokset taas haastavat rotevat vanhimmat yrityksessään koota itselleen oma perhe.