The Other Side of the Door
Äiti (Sarah Wayne Callies) kääntyy muinaisen perinteen puoleen hyvästelläkseen onnettomuudessa kuolleen poikansa. Seurauksena on kuitenkin ennennäkemätöntä kauhua.
The Hills Have Eyes -elokuvan tekijöiden karmivassa elokuvassa perheen idyllinen elämä ulkomailla muuttuu tragediaksi. Sureva äiti suuntaa muinaiseen temppeliin hyvästelemään onnettomuudessa kuolleen poikansa. Hän jättää huomiotta temppelin ovessa olevan avaamiskiellon, ja elämän ja kuoleman järkkynyt tasapaino johtaa ennennäkemättömään kauhuun.