The Riddle of the Leaning Tower
Kalteva torni Pisan kaupungissa on yksi kuuluisimmista rakennuksista, joka on ollut rakastettu ja ihailtu 800 vuotta ja on yksi maailman eniten vierailtuja nähtävyyksiä.