The Rocker
Epäonnistuneen, parhaat päivänsä nähneen rumpalin suonissa virtaa rock'n'roll. Hän saa toisen mahdollisuuden tulla kuuluisaksi uuden, parikymppisten bändin kanssa, vaikka hänen nyt-menestyvä bändinsä potki hänet bändistä pois.
The Rocker eli Robert "Fish" Fishman oli 80-luvun tukkahevibändin rumpali. Hän eli rokkiunelmaa, kunnes hänet potkittiin bändistä pois. Kaksikymmentä vuotta myöhemmin tämä epätoivoinen rokkari liittyy sukulaispoikansa bändiin, A.D.D:hen, ja palauttaa itsensä rokkijumalan pallille, jonne hän omasta mielestään on aina kuulunut. Samalla hän johdattaa paljon nuoremmat bändikaverinsa elämänsä seikkailuun.