The Sitter
Jonah Hill käy läpi uskomattoman villin illan tässä hullunkurisessa komediassa elokuvan Pineapple Express – pilvinen pakomatka ohjaajalta. Lähiön laiskimus Noah (Hill) vahtii naapurien lapsia, kun hänen kiimainen tyttöystävänsä kaupungista soittaa janoten seksiä. Päästäkseen pesälle Noah lähtee matkaan, mutta hänen urbaani seikkailunsa riistäytyy käsistä, kun hän joutuu pakenemaan mielispuoliselta huumeparonilta. Räikeää hupia ja älytöntä toimintaa – kunnon koko yön kestävä työ lapsenvahdille.