The Spectacular Now
Tämä on Sutter Keelyn tarina. Hän on lukion viimeistä vuotta käyvä luonteva hurmuri, joka ei haluaisi koskaan huolehtia tulevasta. Hän rakastuu yllättäen ja oppii hyväksymään tulevaisuuteen liittyvän pelon, kauneuden ja mysteerin.
Lukion viimeistä vuotta käyvä Sutter Keely (Miles Teller) elää nykyhetkessä. Se sopii hänelle. Hän on viehättävä, itsevarma ja juhlien keskipiste, pitää työstään miesten vaateliikkeessä, eikä hänellä ole suunnitelmia tulevaisuuden varalle. Tämä orastava alkoholisti ei pysy koskaan kaukana jättikokoisesta, viskillä terästetystä juomamukistaan. Mutta kun hänen tyttöystävänsä jättää hänet, Sutter juo itsensä humalaan ja herää nurmikolta Aimee Finicky (Shailene Woodley) vierellään. Aimee on erilainen: "kiltti tyttö", joka lukee tieteiskirjallisuutta ja jolla ei ole poikaystävää. Aimeellä on tulevaisuuden suunnitelmia, kun taas Sutter elää vain nykyhetken harhoissaan, mutta silti jokin vetää heitä yhteen.