The Ultimate Christmas Present
Kun 13-vuotias Allie Thompson ja hänen paras ystävänsä Sam sattuvat löytämään sääkoneen, jonka itse joulupukki on hylännyt, he aiheuttavat sillä lumisen päivän Los Angelesiin. Kun kone sitten karkaa käsistä, se uhkaa pilata joulun.
" Valkoinen joulu Los Angelesissa? Mahdotonta. Kun 13-vuotias Allie Thompson ja hänen paras ystävänsä Sam sattuvat löytämään itse joulupukin hylkäämän sääkoneen, he käyttävät sitä lumen tekemiseen ja aiheuttavat lumisen päivän sekä vapaapäivän koulusta. Kun kone karkaa käsistä ja aiheuttaa loputtomia ongelmia, jotka uhkaavat pilata joulun, Allie ja Sam yhdistävät voimansa joulupukin kanssa ja yrittävät pelastaa päivän."