Thor: Love and Thunder
Marvel Studiosin elokuvassa “Thor: Love and Thunder“ ukkosenjumala rinnallaan kuningas Valkyrie, Korg ja Mighty Thoriksi muuttunut entinen tyttöystävänsä Jane Foster kohtaavat galaktisen tappajan nimeltä Gorr Jumalanteurastaja.
Marvel Studiosin elokuva “Thor: Love and Thunder“ lähettää ukkosenjumalan (Chris Hemsworth) aivan uudenlaiselle matkalle – etsimään sisäistä rauhaa. Mutta Thorin aikeet katkeavat tylysti, kun kuvaan astuu galaktinen tappaja nimeltä Gorr Jumalanteurastaja (Christian Bale), joka haluaa hävittää kaikki jumalat. Thor käy taistoon värväämällä avukseen kuningas Valkyrien (Tessa Thompson), Korgin (Taika Waititi) ja ex-tyttöystävänsä Jane Fosterin (Natalie Portman), joka – Thorin suureksi hämmästykseksi – osaa käyttää hänen taikavasaraansa Mjölniriä Mighty Thorin hahmossa. Yhdessä he suuntaavat kohti hurjaa kosmista seikkailua selvittääkseen syyn siihen, miksi Gorr janoaa kostoa, ja pysäyttääkseen hänet, ennen kuin on liian myöhäistä. Taika Waititin (“Thor: Ragnarök”, “Jojo Rabbit”) ohjaama elokuva “Thor: Love And Thunder“ perustuu Waititin ja Jennifer Kaytin Robinsonin kirjoittamaan tarinaan, ja sen ovat tuottaneet Kevin Feige ja Brad Winderbaum.