Three Days
Kymmenen vuotta sitten Andrew nai Bethin, lapsuuden rakastettunsa, mutta heidän suhteensa ei ole sujunut hyvin. Kun Beth kuolee traagisesti vain muutama päivä ennen joulua, enkeli antaa Andrew’lle mahdollisuuden elää uudelleen viimeiset kolme päivää, jolloin Beth oli vielä elossa.