Titanic: Case Closed
Tämä ohjelma paljastaa ja selittää uskomattomia puuttuvia asioita surullisenkuuluisaan uppoamiseen ja siitä johtuviin kuolemiin liittyen.
RMS Titanicin uppoaminen muistetaan yhä yhtenä odottamattomimmista ja salaperäisimmistä ihmisen ja luonnon välisistä tragedioista. Kun tapahtumasta tulee täyteen sata vuotta 15. huhtikuuta 2012, tämä ohjelma paljastaa ja selittää uskomattomia puuttuvia asioita surullisenkuuluisaan uppoamiseen ja siitä johtuviin kuolemiin liittyen. Ne jotka luulivat tietävänsä, mitä tapahtui, yllättyvät huomatessaan, että tarina saattaa olla monimutkaisempi kuin on oletettu viimeisten sadan vuoden ajan.