Tödliche Geheimnisse - Jagd in Kapstadt
Tutkiva journalisti Rommy Kirchhoff ja Holthausin poika Max etsivät kadonnutta lobbaajaa, Paul Holthausia, joka on neuvotellut useita kertoja Kapkaupungissa Lilian Norgrenin ja hänen maatalousyhtiönsä, Norgreen Lifen, puolesta.