Togo
“Togo” on tuntematon tositarina vuoden 1925 talvesta sekä koirakouluttajamestari Leonhard Seppalasta ja hänen johtokoirastaan, Togosta. Yhdessä he lähtevät jännittävälle ja mieltäylentävälle seikkailulle läpi Alaskan vaarallisen tundran kuljettamaan lääkettä pieneen kaupunkiin. Matka koettelee Leonhardin voimia, rohkeutta ja päättäväisyyttä.