Toinen kyttäyskeikka
Vauhtia piisaa, kun Dreyfuss ja O'Donnell esittävät avioparia sekä Estevez heidän aikuista poikaansa heidän vakoillessaan naapuria, jonka epäillään piilottelevan paennutta mafiatodistajaa FBI:lta ja mafian tappajilta!