Topa En Junior Express: A Que Estacion Vamos?
Juniorijuna lähtee uudelle matkalle, ja kapteeni Topa ja hänen miehistönsä ehdottavat arvausleikkiä: mille asemalle ollaan menossa? Lila, Juniorijunan emäntä, on ainoa, joka tietää oikean vastauksen, ja hän antaa hyvin kummallisen vinkin. Junamatkan aikana päästään nauttimaan hauskoista lauluista.