Tuhannen tilanteen mies
Moottoriturpaisesta panttivankineuvottelija Scott Roperista on tullut omintakeisen tyylinsä ansiosta San Franciscon ykkössovittelija.
Eddie Murphy yhdistää voimansa Michael Rapaportin ja Michael Wincottin kanssa tässä villin viihdyttävässä toimintahitissä! Murphy esittää Scott Roperia, moottoriturpaista panttivankineuvottelijaa, joka on omintakeisen tyylinsä ansiosta noussut San Franciscon huippusovittelijaksi. Roper sanoo... ja tekee... mitä tahansa suorittaakseen tehtävänsä. Mutta kun hän joutuu vastatusten psykoottisen tappajan kanssa, on kuolemanvakavassa kissa-ja-hiiri-leikissä vitsit vähissä. Tuhannen tilanteen mies on pullollaan toimintaa ja hurttia huumoria, joka on saanut yleisön ja kriitikot hurraamaan!