Tulivuori
Los Angelesin kaupungissa on meneillään jotain käsittämättömän karmivaa. La Brean tervahautojen alla sijaitseva tulivuori nousee pintaan ja sylkee ulos kokonaisen myrskyn tulipommeja ja loputtomasti kuumaa laavaa. Koko kaupunki joutuu painajaisen valtaan, ja luvassa on pulssia nostattavaa jännitystä.