Tupla tai kuitti
Ison rahan ja korkeiden panosten TV-tietovisasta tulee skandaalin kohde, kun tutkija Washingtonista haistaa kulissien takaa korruptiota. Löydökset osoittavat sormella myös nykyistä ja edellistä voittajaa.
Jännittävä kurkistus suuren rahan ja korkeiden panosten TV-tietovisan kulissien taa! Kulta ja kunnia muuttuvat kohuksi washingtonilaisen tutkijan (Rob Morrow) löydettyä viitteitä korruptiosta show'n päällepäin kimaltelevan ulkokuoren alta. Syyttävä sormi osoittaa myös kisan sekä nykyistä (Ralph Fiennes) että edellistä (John Turturro) voittajaa.