Tupplasaalis
Kun investointipankkiiri Daryl Chase (Jones) lavastetaan monen miljoonan dollarin rahanpesijäksi, hän huomaa pakenevansa FBI:lta ja vaihtavansa identiteettiä suurisuisen pikkuvarkaan Freddy Tiffanyn (Griffin) kanssa.
Tässä törkeän hauskassa ja räjähtävää toimintaa sisältävässä elokuvassa kuumat ja nuoret koomikkotähdet Eddie Griffin ja Orlando Jones muodostavat tiimin ja kokevat vauhdikkaita seikkailuja Timanttikytän ja Rush Hourin hengessä. Rehti investointipankkiiri Daryl Chase (Jones) lavastetaan monen miljoonan dollarin rahanpesujuonen toteuttajaksi. Hän huomaa yhtäkkiä karkaavansa FBI:lta ja vaihtavansa identiteettejä suurisuisen pikkuvarkaan Freddy Tiffanyn (Griffin) kanssa. Kun hän kiiruhtaa Meksikon rajalle löytääkseen sen ainoan miehen, joka voi puhdistaa hänen nimensä, Daryl huomaa, että hänen uusi nimensä onkin poliisien jahtaamien listalla korkeammalla. Valmistaudu riemukkaaseen road tripiin, jossa on hauskoja esityksiä ja jatkuvaa jännitystä, kun tämä eriparinen parivaljakko naurattaa kaikkia tuplasti.