Turbo: A Power Rangers Movie
Power Rangerit taistelevat avaruuden vihollista Divatoxia vastaan (Hilary Shepard). Hän on pahan lordi Maligoren vaimo. Itse Maligore on vankina energiatyhjiössä tulivuoren sisällä Maapallolla. Miehen vapautus merkitsisi koko maailmankaikkeuden tuhoa. Divatoxin pitää viedä hyvä velho nimeltä Lerigot (Jon Simanton) tulivuorelle, koska tämä pystyy avaamaan energiavankilan. Lerigot pakenee planeetaltaan Maapallolle juuri ennen kuin Divatoxin miehet saavat häntä siepatuksi. Power Rangers -viisikko tekeytyy tavallisiksi teini-ikäisiksi, mutta kymmenvuotias Justin (Blake Foster) saa selville heidän salaisuutensa, ja ryhmä antaa hänen pukea voimapuvun päälleen ja tulla yhdeksi heistä. Power Rangerien pomo Zordon antaa ryhmälle lisävoimia, jotta nämä voivat voittaa Divatoxin, joka on merirosvoineen kaapannut sukellusveneen. Lopputaistelussa maailmankaikkeuden hyvien ja pahojen voimien välillä on paljon karateiskuja ja potkunyrkkeilyä tulikuuman laavan lähellä.