Tutkimusretki Marsiin
Expedition Mars herättää henkiin yhden avaruusajan suurimmista tarinoista – Spirit- ja Opportunity-avaruusmönkijöiden seikkailut Marsissa. Mönkijöiden oletettiin kestävän vain muutaman kuukauden, mutta ne kestivät vuosia kiipeillen kraattereissa, selviytyivät pölymyrskyistä, kylmistä öistä ja rikkoutuneista renkaista. Ne edistivät NASA:n Mars-ohjelmaa ja avasivat oven Marsiin.