Tyttö ja villivarsa 3 - Parhaat ystävät
Poikatyttö Kelly Jenkinsin kaverit ovat uppoutuneita tekstailuun ja muotiin, saaden Kellyn tuntemaan itsensä hieman ulkopuoliseksi. Hänellä on toinenkin ongelma: äiti Lindyn (Lisa Hartman Black) hevostila on vaikeuksissa ja ainoa tapa pelastaa se on voittaa tuleva ratsastuskilpailu. Kelly päättää auttaa äitiään ja alkaa harjoittelemaan kisaan Flickan - tilan uuden tallimestarin omistaman villihevosen - kanssa. Jos hän onnistuu tekemään Flickasta mestarin, saattaa hän saada itseluottamuksensa takaisin, ja pelastaa tilan! Äiti Lindyn on nyt päätettävä, luottaako hän Flickaan - ja sydämeensä – tässä hyväntuulisessa seikkailussa koko perheelle.