" Unelmien imperiumi: Tähtien sodan tarina (pidennetty HV-versio)"
Tarina Tähtien sota -trilogian tekemisestä on yhtä eeppinen ja dramaattinen kuin elokuvat itsekin. Mene kulissien taa ja koe matka käsikirjoituksen varhaisimmista versioista aina elokuvan kasvot pysyvästi muuttaneiden menestysteosten debyytteihin. Kaikkien aikojen kattavimmassa elokuvanteosta kertovassa dokumentissa tutustutaan Tähtien sodan luomiseen, mukaan luettuna George Lucasin ja hänen tiiminsä koettelemukset, kun he loivat saagaa, jonka harva uskoi olevan mahdollinen tehdä.