Unelmien resepti
Kurjassa avioliitossa elävä pikkukylän tarjoilija löytää rakkauden, kun jännittävä ulkopaikkakuntalainen astuu hänen elämäänsä.
Jenna on onnettomassa avioliitossa, pistää rahaa sukanvarteen ja toivoo voittavansa piirakanleivontakilpailun, jonka palkintorahoilla hän voisi jättää miehensä Earlin. Hän kuitenkin huomaa olevansa raskaana, mikä sotkee hänen suunnitelmansa. Hän leipoo ilmiömäisiä piirakoita Joe's Dinerissa, kuuntelee vanhan Joen viisaita puheita, sietää nyrpeää Cal-pomoaan, on tarjoilijakollegojensa Dawnin ja Beckyn ystävä ja ihastuu molemminpuolisesti kylän uuteen lääkäriin. Raskauden edetessä elämä Earlin kanssa tuntuu yhä sietämättömämmältä, ja ulospääsyä on yhä vaikeampi keksiä. Suhde lääkäriin monimutkaistuu entisestään tämän oman avioliiton vuoksi.