Uskollisuus koetuksella
Naimisissa oleva mies (Chris Rock) unelmoi toisista naisista. Hän saa huomata, että hänen tahtoaan ja moraalikäsityksiään koetellaan, kun hänen luonaan käy hänen vanhan ystävänsä entinen rakastajatar. Hauska ja ajatuksia herättävä katsaus avioliiton ja suhteiden iloihin ja tuskiin.
Richard Cooper (Chris Rock) on menestyksekäs investointipankkiiri, jolla on kaunis ja älykäs vaimo ja kaksi upeaa lasta. Hänen elämänsä näyttää täydelliseltä. Päivittäisillä työmatkoillaan lähiöstä New Yorkin keskustaan, loputtomilla liiketapaamisillaan, lastensa vaippoja vaihtaessaan ja lastenohjelmia TV:stä tuijottaessaan Richardin ajatuksissa pyörii kuitenkin vain yksi asia: naiset.