Väärä valinta
Naisen lapsuusajan ihastus serkkuunsa, Joseph Leesiin, herää eloon, kun mies palaa kotiin. Naisen on tehtävä kohtalokas valinta, kun toinen kosija muuttuu vaarallisen omistushaluiseksi.
Tämä elokuva sijoittuu Somersetiin vuoteen 1958 ja kertoo tarinan nuoresta naisesta nimeltä Eva, joka alkaa nähdä jokseenkin monimutkaisen elämänsä romanttisesti unelmoidessaan hurmaavasta ja komeasta serkustaan. Mutta kun hänen nykyinen rakastajansa muuttuu vaarallisen omistushaluiseksi, hänen on pakko valita heidän väliltään.