Valinnan vaikeus
Joskus on menetettävä kaikki ennen kuin huomaa, mikä elämässä on todella tärkeintä. Kun komea asianajaja (Vince Vaughn) joutuu keskelle romanttista kolmiodraamaa, hänen on valittava hänet takaisin haluavan etääntyneen vaimonsa (Monica Potter) ja hänet kokonaan itselleen haluavan nuoren, seksikkään naisystävänsä (Joey Lauren Adams) välillä.