Vallan varjossa
Bobby Bishop on tärkeä presidentin neuvonantaja, joka huomaa joutuneensa armottoman ammattitappajan tähtäimeen. Yhtäkkiä Bishop pakenee henkensä edestä, ja hän huomaa voivansa luottaa vain kahteen ihmiseen: mentoriinsa ja entiseen tyttöystäväänsä.
Kuuma toimintatähti Charlie Sheen kipparoi tätä räjähtävää trilleriä, jossa pelottava juoni uhkaa Yhdysvaltain hallintoa ja vain yksi mies voi estää sen. Sheen esittää Bobby Bishopia, tärkeää presidentin neuvonantajaa, joka huomaa joutuneensa armottoman ammattitappajan tähtäimeen. Yhtäkkiä Bishop pakeneekin henkensä edestä, ja hän huomaa voivansa luottaa vain kahteen ihmiseen: mentoriinsa Jake Conradiin (Donald Sutherland) ja entiseen tyttöystäväänsä, tutkivaan journalistiin Amanda Givensiin (Linda Hamilton). Uskomatonta jännitystä löytyy joka mutkasta, kun Bishop ajan käydessä vähiin kiiruhtaa pelastamaan itsensä ja tekee lopun salaliitosta, ennen kuin se kaataa hallituksen.