Valo yössä
Amerikkalainen mestarivakooja, jonka täytyy vakoilla korkea-arvoista saksalaisupseeria toisen maailmansodan aikaan, päättää lähettää sihteerinsä kentälle.
Michael Douglas ja Melanie Griffith tähdittävät tätä romanttista vakoilutrilleriä. Tapahtumat sijoittuvat toiseen maailmansotaan. Sihteeri Queensistä muunnetaan valtion vakoilijaksi. Saatuaan selville, että hänen asianajajapomonsa ja rakastajansa onkin salainen agentti, nainen suostuttelee miehen antamaan hänelle luvan ryhtyä peiteoperaatioihin. Kollegan avulla hän tunkeutuu korkea-arvoisen vihollisen Berliinin kotiin ja suorittaa tehtävänsä pikavauhtia.