Valveunessa
Unitilassa oleva mies tapaa monia hahmoja, jotka yksi kerrallaan kertovat näkemyksistään ihmisyyden tarkoituksesta, käsityksestä ja todellisuudesta.
Slacker ja Surutta? Sekaisin -elokuvien ohjaaja on ohjannut tämän yhden mielikuvituksellisimmista animaatioista koskaan. Tämä hauska, nerokas elokuva pohtii kiehtovaa kysymystä: "Kävelemmekö unissa hereillä ollessamme vai kävelemmekö hereillä läpi uniemme"? Liity Wiley Wigginsin seuraan, kun hän etsii vastauksia elämän tärkeimpään kysymykseen maailmassa, joka ei ehkä ole todellinen.