Vapaalla pallo hukassa
Tim Allen ja Sigourney Weaver tähdittävät tätä komediaa vastikään ehdolliseen päässeestä entisestä huijarista, joka huomaa elämän ulkopuolella olevan vankilaelämää pelottavampaa, kiitos hänen oudon sukunsa.
Tim Allen, Sigourney Weaver, Ray Liotta ja Kelsey Grammer johtavat tähtinäyttelijäkaartia tässä uskomattoman hauskassa komediassa! Kun Tommy (Tim Allen) pääsee vapaaksi vankilasta, hän huomaa elämän ulkopuolella olevan hullumpaa kuin telkien takana. Tommyn erikoinen sisko nalkuttaa hänelle alati, hänen seksikäs ex-tyttöystävänsä ei jätä häntä rauhaan, ja hänen entinen rikostoverinsa ei usko, kun hän kieltäytyy tekemästä enää rikoksia. Kaikesta huolimatta Tommyn saattaa löytää unelmiensa naisen ja saada tuomion ensimmäisen asteen rakkaudesta.