Vieraissa
Kaksi naapuripariskuntaa lähentyy toisiaan liikaa. Houkutus käy liian suureksi toiselle aviomiehistä, ja se saa nelikon järkyttävään petosten ja murhan verkkoon. Tämä eroottinen trilleri kulkee monen mutkan kautta sensaatiomaiseen, veret seisauttavaan kliimaksiin.